CODEON NA allegro 1

0
 x 
Pusty koszyk

Wyposażenie sklepu odzieżowego, apteki, stacji benzynowej, supermarketu zaczyna się od zaprojektowania i zakupu regałów, wyposażenia wystawienniczego oraz magazynowego. W sklepach spożywczych ponadto ważne jest dbanie o sprzęt technologiczny i chłodniczy, ale porozmawiamy o sprzęcie do automatyzacji procesów księgowych. W małej kawiarni lub kiosku możesz zautomatyzować procesy księgowania sprzedaży przy użyciu minimalnego zestawu sprzętu, prostego mobilnego POS wraz z drukarką paragonów. Niemniej jednak prawdziwa ewidencja jest niemożliwa bez oprogramowania, raportów analitycznych i sprzętu handlowego.

Oczywiście monopolista może nie martwić się konkurencją, ale przynajmniej musi rozumieć, jakie koszty ponosi firma, aby obliczyć, jakie zyski otrzymuje, prawda? Może firma działa ze stratą? Szczególnie w sytuacji ekspansji i wzrostu właścicielowi może się wydawać, że zyski po prostu idą w rozwój, a w rzeczywistości model biznesowy jest nieopłacalny. Sprawozdania z wyników firmy mogą być generowane w systemie księgowym. I taki system jest zainstalowany i podłączony do sprzętu handlowego. Porozmawiamy o nim.

Ważnym zadaniem automatyzacji jest kontrola. Jeśli Twoja firma urosła do określonej wielkości i zatrudniłeś już pracowników, obowiązek wystawienia czeku każdemu klientowi zmniejszy ryzyko kradzieży i uchroni Cię przed sprzedażą po zawyżonych cenach, niezadowolonych gości.

Oprócz analityki konieczne jest również zamawianie sprzętu handlowego i oprogramowania do automatyzacji księgowości, aby przyspieszyć obsługę klienta. Na przykład waga etykietująca zainstalowana w sklepie samoobsługowym pomoże przenieść zadanie ważenia towarów luzem na kupującego. Skaner kodów kreskowych pozwoli szybko zidentyfikować produkt w bazie i dokonać zakupu. Przyspieszysz proces realizacji transakcji i zmniejszysz koszty personelu. Przy okazji chciałbym wspomnieć o naszej usłudze modernizacji wagi z drukarką paragonów na wagę komputerową. Jeśli posiadasz starą wagę etykietującą wyposażoną w małą klawiaturę, z naszą pomocą możesz przyspieszyć ten proces. Dołączymy wysięgnik, instalujemy All in One i oprogramowanie, dzięki czemu otrzymujesz wagę dotykową etykietującą. W takiej wadze asortyment można powiększać w nieskończoność, klientowi wygodnie będzie wyszukać pożądany produkt na ekranie dotykowym.

Ważną zaletą wprowadzenia automatyzacji jest zwiększona lojalność. Jeśli proces realizacji zamówienia jest szybki, klient wychodzi zadowolony. Szybki system POS z prezentacyjnym lub stacjonarnym skanerem kodów kreskowych to gwarancja szybkości. Jeśli wystawiłeś kupującemu paragon, nie musi się on martwić, że w przypadku awarii nie przyjmiesz towaru z powrotem. Jeśli sklep posiada mikrokiosk/czytnik cen, odwiedzający zawsze może sprawdzić cenę, a w niektórych przypadkach sprawdzić dostępność towaru. Jeśli pracownik sklepu, w trakcie regularnej inwentaryzacji towaru z terminalem danych na półkach, sprawdza zarówno dostępność, jak i datę ważności towaru, przesuwa towar z upływającym terminem przydatności do pierwszych miejsc w czasie i składa zamówienie na nowy produkt na czas, wtedy zwiększysz przychody. Pisaliśmy tutaj o powodach, dla których warto regularnie przeprowadzać cykliczne inwentaryzacje.

Dla małych firm jesteśmy gotowi zaoferować przystępne ceny na drukarki paragonów, najprostsze ręczne skanery kodów kreskowych lub kolektory danych. Sklepy sieciowe poszukują możliwości hurtowego zakupu sprzętu detalicznego w celu uzyskania rabatów ze względu na wielkość. Możemy od razu zapewnić, że sprowadzamy sprzęt z zagranicy, posiadamy własny magazyn oraz serwis do naprawy sprzętu handlowego.

Jeśli potrzebujesz sprzętu na krótki okres, dobrym rozwiązaniem będzie wypożyczenie sprzętu handlowego. Sprzęt handlowy używany, wynajem kolektorów danych i drukarek etykiet, serwis „trade-in” oraz centrum serwisowe, które posiada części zamienne do terminali mobilnych i innego sprzętu to nasze wyróżniki.

Podsumujmy więc, jakie zadania pomaga rozwiązać i jakie korzyści przynosi sprzęt handlowy:

Analityka, sprawozdania z wyników firmy

Kontrola pracowników, ograniczenie ryzyka kradzieży

Zwiększenie szybkości obsługi klienta

Obniżenie kosztów personelu

Zwiększanie lojalności klientów

Wzrost przychodów