Kiosk informacyjny to wielofunkcyjne urządzenie z monitorem dotykowym, zapewniające dostęp do różnych zasobów informacyjnych. Kiosk jest optymalny do wyświetlania informacji, przesyłania danych, dokonywania zakupów elektronicznych, zapewniania dostępu do Internetu i wykonywania operacji na kontach elektronicznych. Terminal informacyjny został zaprojektowany w obudowie antywandalowej i może być zainstalowany w miejscach publicznych. Wydajny procesor kiosku, a także bogate możliwości multimedialne i komunikacyjne pozwalają tworzyć rozwiązania dla najbardziej złożonych zadań:
-udostępnianie informacji referencyjnych w miejscach publicznych, na przykład przeglądanie rozkładów jazdy, wskazówek dojazdu, dostępności miejsc i rezerwacji biletów na transport publiczny i różne imprezy rozrywkowe;
-dostęp do Internetu, czytanie i pisanie wiadomości e-mail;
-zapewnianie publicznego dostępu do baz danych, wyszukiwanie i spis informacji;
-zdalne zamówienie towarów;
-reklama i prezentacja produktu;
-zarządzanie kontami bankowymi;
-elektroniczne zarządzanie kolejkami.
Wszędzie tam, gdzie istnieje możliwość utworzenia kolejki (otrzymywanie płatności, wydawanie towarów, sprzedaż biletów, konsultacja specjalistów, serwis gwarancyjny, odbiór towarów itp.), może być wskazane użycie systemów zarządzania kolejkami, aby zapewnić komfortową atmosferę pracownikom firmy i przede wszystkim oczekującym klientom. Dodatkowe wyposażenie, takie jak kamera internetowa, skaner kodów kreskowych, czytnik kart, klawiatura, rozszerzy funkcjonalność kiosku i z powodzeniem wykorzysta go w różnych obszarach działalności.