Zarządzanie restauracją KFC za pomocą tabletów przemysłowych Chainway P80
KFC (Kentucky Fried Chicken) - amerykańska międzynarodowa sieć restauracji, druga pod względem wielkości na świecie sieć restauracji typu fast food i największa sieć restauracji smażonych kurczaków. Oferuje głównie smażonego kurczaka i inne fast foody. Aby jeszcze bardziej zapewnić klientom wygodę w zamawianiu artykułów spożywczych, KFC w Malezji zdecydowało się na wykorzystanie tabletów do obsługi lokalu, aby sprostać stale zmieniającym się potrzebom klientów. Usprawnia to zarządzanie informacją o ofercie lokalu.
Wyzwania
• W przypadku tradycyjnego sposobu składania zamówień Klienci muszą długo czekać, co często prowadzi do utraty klienta.
• Zamówienie i informacja z back-endu nie są synchronizowane, co skutkuje niską szybkością dostawy.
• Liczenie codziennych zamówień i zużycia surowców zajmuje dużo czasu, co dodatkowo prowadzi do popełniania błędów.
• Menedżerom trudno jest terminowo sformułować plan marketingowy i odpowiednio dostosować plan zakupów produktów.
Rozwiązanie
Aby zoptymalizować zarządzanie i obsługę, KFC w Malezji wybrało wielofunkcyjny tablet przemysłowy Chainway P80 do obsługi zamówień w sklepie i zarządzania materiałami. Klienci mogą szybko zamówić posiłki poprzez pancerny tablet P80. Tymczasem informacje o zamówieniu w czasie rzeczywistym są przesyłane do systemu back-endu za pośrednictwem Wi-Fi. Pracownikom kuchni łatwiej jest szybko uzyskać szczegółowe informacje o zamówieniu i przygotować posiłki, oszczędzając czas ich przygotowania. Ponadto tablet P80 może wydajniej wykonywać inteligentne zarządzanie zapasami. Rozwiązanie to zapewnia wysoką wydajność i szybkość, co optymalizuje zapasy lokalu.
Efekty
1. Dzięki wdrożeniu tabletu P80 kierownictwo firmy skraca czas oczekiwania klientów i zwiększa satysfakcję klientów.
2. Wprowadzając inteligentne platformy informacyjne i system zamówień, KFC przyciąga coraz więcej młodych grup konsumentów, co stymuluje rozwój firmy.
3. Realizuje inteligentne zarządzanie zakupami materiałów w sklepie i przyspiesza dalszą optymalizację alokacji materiałów, przyczyniając się do uniknięcia niewystarczających zapasów i ograniczenia marnotrawstwa zasobów.
4. Menedżerowie mogą na czas zrozumieć status operacyjny sklepu. Dzięki temu mogą skutecznie realizować plan marketingowy bezpośrednio powiązany z faktycznym funkcjonowaniem sklepu. Promuje wzrost obrotów sklepu.