Kioski samoobsługowe z wbudowanymi drukarkami paragonowymi POS i skanerami kodów kreskowych to interaktywne urządzenia komputerowe, które pozwalają zoptymalizować pracę z gośćmi różnych urzędów, przychodni, dworców kolejowych, lotnisk, sklepów, supermarketów czy hipermarketów. Główną zaletą kiosku samoobsługowego jest możliwość przyspieszenia i uproszczenia procesu obsługi klienta, co doprowadzi do wyeliminowania lub zmniejszenia kolejek. Kioski samoobsługowe pozwalają także zaoszczędzić na wynagrodzeniach personelu, ponieważ taki kiosk z powodzeniem może zastąpić kilku konsultantów lub operatorów.
Kasy samoobsługowe (SCO, Self Checkout), w których kupujący samodzielnie dokonuje skanowania towaru i płatności za zakupy, cieszą się coraz większą popularnością w sieciach handlowych.
Kolejnym obszarem zastosowań dotykowych kiosków samoobsługowych są multimedialne urządzenia systemu kolejkowego i rezerwacji terminów online (biletomaty). Odwiedzający może wybrać z listy potrzebną usługę do rezerwacji wizyty, a bilet zostanie dla niego wydrukowany na wbudowanej drukarce paragonowej lub bilet może zostać wydrukowany automatycznie w przypadku wcześniejszej rezerwacji wizyty przez Internet. W razie potrzeby interaktywny kiosk do zarządzania kolejkami może uwierzytelnić odwiedzającego lub wyświetlić dalsze instrukcje dotyczące rezerwacji przyszłych wizyt według godziny i daty. Kolejkomat numerkowy to nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie skutecznie wspomagające przepływ petentów i usprawniający organizację pracy.
Samoobsługowy kiosk do zamawiania jedzenia nadaje się do efektywnej automatyzacji fast foodów, restauracji, kawiarni, cukierni, stołówek, pozwalając klientowi samodzielnie wybrać i zapłacić za produkt bez konieczności czekania w kolejce. Kioski samoobsługowe do fast foodów zmniejszają ryzyko nieporozumień pomiędzy klientami a obsługą, zwiększając dokładność i szybkość realizacji zamówień. Właściciele sieci nie tylko oszczędzają, ale także zwiększają sprzedaż dzięki cross-sellingowi (udowodniono, że towary powiązane oferowane przez automat są akceptowane bardziej przychylnie). Brak kolejek daje kupującemu możliwość zobaczenia całego asortymentu, wyboru większej liczby dań i skosztowania czegoś nowego.
Kioski informacyjne jako alternatywa dla paczkomatów są coraz szerzej stosowane w celu uproszczenia oraz obniżenia kosztów odbioru towaru zamówionego na stronie sklepu, tj. w ramach „Smart pick-up” lub „click & go - kliknij i odbierz” w ramach BOPIS (buy online pick up in store). Dzięki wbudowanemu skanerowi kodów kreskowych Klient może szybko odczytać ze swojego smartfona kod kreskowy z listu potwierdzającego i otrzymać zamówiony produkt. Przyspiesza to proces obsługi i obniża koszt dostawy.
Za jeden z rodzajów kiosków samoobsługowych można uznać czytniki cen, służące do sprawdzania cen, a także dostępności towaru (rozmiary/kolory) w konkretnym punkcie sprzedaży, czy też całej sieci aptek, supermarketów, sklepów spożywczych, odzieżowych, obuwniczych itp. .
Kioski samoobsługowe służą również do rejestracji gości w hotelach i różnych wydarzeniach, sprzedaży biletów, płacenia za różne usługi i nie tylko.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń do nas pod numery telefonów podane na stronie, a chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.