Centrum serwisowe Chainway w Polsce przeprowadza zarówno naprawy gwarancyjne, jak i pogwarancyjne mobilnych kolektorów danych Chainway. Nasi serwisanci dysponują profesjonalnym sprzętem i narzędziami, a także dostępem do oryginalnych części zamiennych i porad producenta, co gwarantuje sprawną naprawę na najwyższym poziomie. W okresie gwarancyjnym, w przypadku braku naruszeń zasad eksploatacji, naprawy gwarancyjne wykonywane są bezpłatnie.
Nasz warsztat mieści się w Poznaniu, a niewielka waga urządzenia mobilnego pozwala na wysłanie terminala Chainway do naprawy pogwarancyjnej z dowolnego miasta w Polsce: Szczecin, Bydgoszcz, Gdynia, Gdansk, Łódź, Wroclaw. Świadczymy również usługi naprawy kolektorów danych Zebra i naprawy terminali Point Mobile. Jeśli gwarancja na komputer mobilny już wygasła, oferujemy zarówno oryginalne części zamienne, jak i wysokiej jakości zamienniki oraz używane części zamienne do terminali kodów kreskowych. W tym celu przeprowadzamy skup kolektorów magazynowych.
Terminale mobilne Chainway oparte są na systemie Android. Często zdarza się, że kolektor danych nie odczytuje kodów kreskowych z powodu problemów z oprogramowaniem. Wyklucz problemy z oprogramowaniem przed skontaktowaniem się z centrum serwisowym. Jeśli kupiłeś u nas terminal Chainway, otrzymałeś nasz program obsługi urządzenia do inwentaryzacji, przyjmowania towaru gratis. Jeśli masz problemy z oprogramowaniem kolektora magazynowego - skontaktuj się z nami. Ale jeśli oprogramowanie zostało zakupione od firmy zewnętrznej lub opracowane przez własnych pracowników za pomocą zestawu SDK (Software Development Kit) - skieruj najpierw pytania do nich.
Warto skorzystać z usług profesjonalnego centrum serwisowego, jeśli napotkasz problemy, których nie możesz rozwiązać samodzielnie lub gdy problem nie ustępuje mimo prób jego rozwiązania. Pamiętaj, że szybka reakcja na problem z komputerem mobilnym może zapobiec poważniejszym awariom i zminimalizować przestoje, co jest szczególnie ważne w biznesie.