0
 x 
Pusty koszyk

Rodzaje pomocy technicznej

Grupa firm „Iterator” to centrum serwisowe w Polsce do naprawy All-in-one POS Detaik, naprawy terminali mobilnych Point Mobile, naprawy terminali dotykowych POS SAM4S, naprawy drukarek etykiet GoDEX oraz wielu innych marek i produktów. Dla klientów oznacza to, że posiadamy zapas części zamiennych do naprawy w/w sprzętu handlowego.


Oferujemy różne rodzaje pomocy technicznej:

1. Naprawa w przypadku stwierdzenia wady produktu przy odbiorze

Większość produktów objęta jest gwarancją producenta, pomożemy rozwiązać każdy incydent.

Jeżeli po otwarciu i włączeniu produkt nie działa, prosimy o niezwłoczny kontakt z podaniem modelu, numeru seryjnego produktu, numeru telefonu oraz osoby kontaktowej. Sprawdzimy informacje i udzielimy wskazówek dotyczących wysłania sprzętu do nas. Jeśli incydent zostanie potwierdzony, otworzymy RMA u producenta i wyślemy Ci zamiennik.

Bardzo ważne jest, aby zachować i nie uszkodzić oryginalnego opakowania. W takim przypadku sprzęt nie podlega wymianie i staje się przedmiotem gwarancji.

Prowadzimy sprzedaż używanego sprzętu kasowego oraz urządzeń Auto ID (używane wagi etykietujące, używane terminale Zebra, używane drukarki etykiet Zebra), a także udzielamy gwarancji na takie urządzenia i wysyłamy zamiennik, jeśli urządzenie z jakiegoś powodu nie działa.

2. Naprawa towaru objętego gwarancją

Okres gwarancji każdego produktu jest określony przez producenta. Współpracujemy z producentami, aby skrócić czas naprawy.

Prosimy o kontakt z podaniem modelu, numeru seryjnego produktu, opisem usterki, a my przekażemy instrukcję wysłania sprzętu do nas.

Jeżeli sprzęt był użytkowany prawidłowo i jest objęty okresem gwarancyjnym, jako autoryzowany serwis naprawimy go bezpłatnie. W przeciwnym razie po diagnozie poinformujemy Cię o cenie naprawy.

3. Naprawy pogwarancyjne w naszym warsztacie

Prosimy o kontakt z podaniem modelu, numeru seryjnego produktu, opisem usterki, numeru telefonu i osoby kontaktowej, a my przeprowadzimy wstępną konsultację i przekażemy instrukcje dotyczące wysłania sprzętu do nas, jeśli konsultacja telefoniczna nie rozwiąże problemu. Po diagnozie otrzymasz wstępny budżet, który musisz zaakceptować zanim przystąpimy do naprawy. W przypadku naprawy sprzętu w naszym warsztacie przeprowadzimy bezpłatną diagnostykę. Posiadamy duży magazyn części zamiennych oraz niskie ceny na naprawy kolektorów danych, naprawy terminali dotykowych POS oraz naprawę innego sprzętu do automatyzacji handlu, magazynowania i logistyky.

4. Naprawa z dojazdem do klienta.

Naprawy możemy wykonać z dojazdem do klienta, ze wstępną wyceną.

Skontaktuj się z nami, podając rodzaj pomocy, której potrzebujesz, swoją lokalizację, model, numer seryjny sprzętu do naprawy lub konfiguracji, numer telefonu i osobę kontaktową. Skontaktujemy się z Tobą i w miarę możliwości prześlemy wycenę.