0
 x 
Pusty koszyk

Sieć restauracji fast food KFC w Ukrainie postawiła sobie za cel poprawę szybkości obsługi, a jednocześnie zapewnienie klientom doskonałych wrażeń, instalując kioski samoobsługowe. Kioski to urządzenia dotykowe, za pomocą których klienci przeglądają cyfrową wersję menu restauracji i wybierają dania, które chcą zamówić. Kolejnym krokiem jest dostosowanie i złożenie zamówienia, a następnie dokonanie płatności bez udziału człowieka-kasjera. Płatności można dokonać za pomocą kart kredytowych lub opcji płatności mobilnych (NFC). Po złożeniu zamówienia wybrany przez Klienta produkt trafia bezpośrednio do kuchni.

Sieć KFC wybrała kioski samoobsługowe SAM4S ASTRA, które oferują kompaktowość, niezrównaną elastyczność i obsługę premium. Kioski można instalować w każdym środowisku, od małych lokali po duże lokale typu fast food. W 2024 roku coraz więcej restauracji KFC będzie korzystać z kiosków, aby przyspieszyć proces składania zamówień, zwiększyć przychody i skrócić czas oczekiwania klientów.

Dla właścicieli sieci restauracji kioski są szansą na zwiększenie sprzedaży. Bo z reguły klienci wydają więcej w kioskach samoobsługowych niż w tradycyjnych kasach. Rośnie liczba płatności kartą bankową, co oznacza, że ​​maleje potrzeba przekazu – inkasacj gotówki.

 photo_2024-03-04_13-31-10 

Warto pamiętać, że kioski sprzedażowe umożliwiają klientom składanie zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo klienci wolą składać zamówienia poprzez ekran dotykowy ze względu na wygodę, a także fakt, że mają czas na spokojne dokonanie wyboru, bez obawy, że utrzymają kolejkę. Zmniejsza się liczba błędów wynikających z niezrozumienia zamówienia przez kasjera. Restauracja może dodać do interfejsu drugi lub trzeci język i być niezależna od tego, czy kasjerzy znają ten język.

Kioski samoobsługowe zlokalizowane są zazwyczaj w pobliżu wejścia, gdzie klienci mogą przeglądać menu, składać zamówienia i płacić bez stania w kolejce.

Dokładność zamówień stanowi problem od lat, zwłaszcza w restauracjach szybkiej obsługi. Klienci często spotykali się z rozczarowaniem, gdy chcieli zmienić zamówienie złożone już kasjerowi. Zmiany były nie tylko powolne, ale często też nieprecyzyjne. Kioski restauracyjne SAM4S ASTRA umożliwiają klientom dodawanie, edytowanie lub usuwanie składników z zamówień oraz tworzenie dowolnej kombinacji zamówień.

Kioski samoobsługowe zlokalizowane są zazwyczaj w pobliżu wejścia, gdzie klienci mogą przeglądać menu, składać zamówienia i płacić bez stania w kolejce.

Dokładność zamówień stanowi problem od lat, zwłaszcza w restauracjach szybkiej obsługi. Klienci często spotykali się z rozczarowaniem, gdy chcieli zmienić zamówienie złożone już kasjerowi. Zmiany były nie tylko powolne, ale często też nieprecyzyjne. Samoobsługowe kioski gastronomiczne SAM4S ASTRA umożliwiają klientom dodawanie, edytowanie lub usuwanie składników z zamówień oraz tworzenie dowolnej kombinacji zamówień.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma potrzebuje tradycyjnej kasy samoobsługowej Self Checkout do supermarketów z płatnościami elektronicznymi, czy profesjonalnego kioska do składania zamówień do restauracji, możemy zapewnić Ci profesjonalne rozwiązanie serwisowe, które w pełni spełni oczekiwania Twoich klientów.

Jesteśmy grupą firm założoną w 2008 roku, wyłącznym dystrybutorem i oficjalnym centrum serwisowym w Ukrainie koreańskiego producenta systemów POS, termicznych drukarek paragonowych i kiosków samoobsługowych marki SAM4S www.sam4s.com. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.iterator.com.ua w celu zapoznania się ze wszystkimi oferowanymi przez nas modelami produktów lub do odwiedzenia biura Iterator na Ukrainie i Codeon www.codeon.net.pl w Polsce, gdzie z przyjmnością polecimy niezbędny sprzęt.