Jeśli Twój terminal POS z ekranem dotykowym działa wolno, nagrzewa się, nie uruchamia się, ekran pozostaje czarny albo migocze lub po prostu nie włącza się , skontaktuj się z naszymi ekspertami. Lub jeśli potrzebujesz wymienić monitor komputera, rozszerzyć dysk twardy i pamięć RAM lub zainstalować dysk SSD bez utraty danych, zajmiemy się tym.
Specjalizujemy się we wszelkiego rodzaju naprawach terminali dotykowych POS Detaik, naprawie awarii sprzętowych i programowych (operacyjnych). U nas możesz również kupić części zamienne, komponenty i inne akcesoria do sprzętu. Jako dystrybutor i centrum serwisowe Detaik w Polsce mamy prawo do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Przypominamy, że naruszenie integralności plomb na systemie POS, zasilaczu i napędach optycznych prowadzi do utraty gwarancji. Jeśli na samej obudowie nie ma uszczelek, mogą znajdować się na osobnych elementach - na przykład na chłodnicy procesora. Otwieranie hermetycznej obudowy dysku twardego zasadniczo zakazane.
Możliwe usterki terminali PC POS Detaik:
- Komputer All-in-one POS Detaik nie włącza się;
- Po włączeniu ekran się wyłącza;
- Urządzenie nie reaguje na naciskanie ekranu dotykowego;
- Ekran zamigotał
- Na ekranie pojawiają się ciemne sektory lub plamy
- Komputer POS sam się restartuje;
- Terminal POS przegrzewa się, hałasuje, brzęczy lub działa nieprawidłowo;
- Nieprawidłowe działanie aplikacji, awaria ustawień;
- Terminal PC POS nie reaguje na przycisk Power;
- Ekran „zalewa” kolor czerwony lub biały;
- Terminal komputerowy POS nie włącza się, mimo że świeci się lampka;
- Gadżet nie wybudza się z trybu uśpienia;
- Zawiesza się na wygaszaczu ekranu.
Jesteśmy w stanie w jak najkrótszym czasie przywrócić działanie terminali POS Detaik i przeprowadzić naprawę urządzenia typu POS SAM4S, wykonując niezbędne prace naprawcze - wymianę lampy podświetlającej, naprawę inwertera komputera AIO, naprawę podświetlenia matrycy, wymianę matrycy, naprawę płyty głównej komputera All-In-One POS, karty graficznej.
Cena naprawy terminala POS Detaik typu All In One z powodu zepsutego wyświetlacza może być wysoka, zwłaszcza jeśli konieczna jest wymiana matrycy. Zanim zdecydujesz się na wymianę matrycy w terminalu POS, powinieneś wiedzieć, jakie objawy wskazują na jej uszkodzenie. Oprócz tak oczywistych objawów jak pęknięcie czy odprysk na ekranie, o jego uszkodzeniu mogą świadczyć również:
• Obecność poziomych lub pionowych pasków na wyświetlaczu;
• Ekran pozostaje czarny po włączeniu zasilania lub miga;
• Wyświetlacz pokazuje nieprawidłowe kolory;
• Na ekranie pojawiają się przyciemnione sektory lub plamy;
• Ekran „zalewa” kolorem czerwonym lub białym.
W przypadku pojawienia się powyższych objawów można dodatkowo samodzielnie zdiagnozować czy przyczyna tkwi dokładnie w wyświetlaczu. Aby to zrobić, podłącz monitor zewnętrzny, monitor klienta. Jeśli te same objawy występują również na monitorze zewnętrznym, problem jest prawdopodobnie związany z wadliwą kartą graficzną lub płytą główną. Wyślij terminal komputerowy POS do naprawy do specjalistycznego centrum serwisowego. Przeprowadzimy dokładną diagnozę przyczyny przed podjęciem decyzji o wymianie matrycy.
Szybko wykonujemy również takie proste zadania jak modernizacja (upgrade) urządzenia typu POS, instalacja czytnika kart z paskiem magnetycznym lub monitora klienta, wymiana (zwiększenie) dysku twardego terminala POS PC lub pamięci RAM komputera AIO POS, naprawa i wymiana taśmy połączeniowej ekranu terminala, oczyszczenie urządzenia z kurzu, wymiana pasty termoprzewodzącej. Wszystkie usługi oraz użyte części zamienne objęte są gwarancją.