Stabilność działania sprzętu po naprawie zależy nie tylko od jakości komponentów, ale także od profesjonalizmu fachowców. Naprawa specjalistycznego sprzętu to odpowiedzialne i skomplikowane zadanie, które wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Skontaktuj się z naszymi specjalistami, jeśli potrzebujesz konsultacji, części zamiennych lub naprawy terminali danych, skanerów kodów kreskowych i drukarek etykiet, terminali dotykowych POS i wag etykietujących. Pracujemy przejrzyście i wyjaśniamy, które części zostały wymienione, co było niesprawne i co spowodowało awarię.
Jeżeli kolektory danych nie skanują kodów kreskowych lub nie przesyłają danych, jeżeli monitor dotykowy POS lub dotykowy wyświetlacz terminala mobilnego nie reaguje na dotyk ręki lub rysika, jeżeli waga etykietująca lub drukarka etykiet drukują kody kreskowe z przerwami, jeżeli skaner kodów nie włącza się – skontaktuj się z nami. W przypadku usterki sprzętu przeprowadzamy kompleksową diagnostykę i wykonujemy niezbędną naprawę.
W celu naprawy terminala Point Mobile lub innych marek, kolektora danych Zebra MC3000 lub terminala Zebra serii MC9000, wykonamy naprawę lub wymianę modułu skanującego/taśmy połączeniowej, wymianę lub naprawę komponentów płyty głównej, wymianę wyświetlacza (digitizera) i klawiatury do kolektora danych Zebra, aktualizację lub instalację nowego oprogramowania.
Prawie każdego klienta interesuje koszt naprawy terminala kodów kreskowych, drukarki do etykiet, skanera kodów kreskowych, systemu POS lub wagi. Aby naprawić czytniki kodów kreskowych, kolektory danych i drukarki Zebra (Motorola, Symbol) nasze centrum serwisowe najpierw przeprowadza diagnostykę, co pozwala zminimalizować koszty naprawy i zredukować czas naprawy do minimum.
Cena diagnostyki sprzętu – 122 PLN (netto).
Opłata za diagnostykę jest pobierana tylko w przypadku rezygnacji z naprawy.
Jeśli po diagnozie dokonasz naprawy u nas - diagnoza gratis!